Partners

100% Voetbal - Princen Sport

100% Voetbal - Princen Sport - is een sportspeciaalzaak gespecialiseerd in voetbal gevestigd op de Graafseweg in ‘s-Hertogenbosch. 

 

Naast de schoenen weten veel voetballiefhebbers uit Den Bosch en omstreken Princen te vinden voor (voetbal)kleding, zoals trainingspakken, shirts en broeken van alle bekende merken en clubs. Uiteraard zijn ook  keepershandschoenen, scheenbeschermers, tassen en ballen aanwezig van de bekende merken.

 

 

Masita

 Masita is opgericht in 1933 door de familie Maas uit Sittard. Destijds lag de nadruk vooral op de productie en verkoop van lederen producten, zoals tassen en ballen. In de jaren ’60 heeft Masita zich gespecialiseerd in de ontwikkeling van eigentijdse teamsportkleding.

 

Inmiddels heeft het merk internationale allure en leveren we in meer dan 100 landen over de hele wereld.

partner-veerdonk.png

Veerdonk Visuals

Veerdonk Visuals produces high-end corporate films all over the globe. 

 

Ralf van de Veerdonk is an artist with a passion for cinematography. By collaborating with his clients, he visualizes concepts and brings them to life. Watch the showreel above to get a peek into his vibrant portfolio.

 

Some of Veerdonk Visuals' clients are Rijkswaterstaat, Coca Cola Netherlands, Asus, Adidas, Tahiti Tourism, Air Tahiti Nui, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Gemeente 's-Hertogenbosch, Abbvie, Gaulloises, Schoevers, Van Tilburg Mode, Sanitairwinkel, Dolav, Dusit Thani Maldives, Angsana Velavaru Maldives, Banyan Tree Hotels, Angsana Ihuru Maldives, Las Terrazas Resort Belize, Hotel Gasthof Post Lech, Pacific Resort Rarotonga, Matangi private Island Fiji and many more.

partner-creativos.png

Creativos Reclame

Creativos Reclame is een reclamebureau in Geffen, gespecialiseerd in de realisatie van diverse communicatiemiddelen. Van een nieuwe huisstijl tot tekstschrijven en van de opmaak van een advertentie tot de realisatie van een volledig nieuwe website.

 

Creativos werkt graag met een doelgerichte aanpak. Korte en sterke analyses, eerlijke adviezen, creatieve ideeën en strakke ontwerpen. Samen werken aan iets goeds. Dat vinden we heel gewoon. En juist dat maakt ons bureau zo anders!

Brambo

 Het idee van de Brambo bal is ontstaan na het succes van de Brambo handschoen. Brambo is een verwijzing naar Bram van den Boogaard, de oersterke kleine dreumes uit Erp die afgelopen jaren leukemie heeft overwonnen. Brambo is ook een knipoog naar Rambo om dat Bram en zijn familie zich zo kranig door deze ellendige strijd hebben geslagen.

Van de opbrengst van de Brambo handschoen heeft Bram een zeer succesvolle dolfijn therapie gevolgd die hem het laatste zetje naar volledig herstel moet geven. Zijn ontwikkelings achterstand moet ingelopen worden en die zware jaren moeten een plekje krijgen. En we denken dat het met de dolfijn therapie goed gelukt is. Nu we het project van onze kleine held met het downsyndroom goed hebben afgesloten werd het tijd voor ons volgende project. Onze frustratie dat er veel ballen op de markt zijn van niet al te beste kwaliteit en de wetenschap dat de g-voetballers altijd het onder geschoven kindje zijn heeft ons doen besluiten om een serie topballen te ontwikkelen om aan beide problemen iets te doen.

We gaan zoveel mogelijk ballen verkopen waardoor we een mooi product in de markt zetten en van de opbrengst gaan we zoveel G-voetballers supporten als mogelijk is. Dit kan zijn in de vorm van ballen maar ook in andere benodigde goederen omdat we ook nauw samen werken met de 100% voetbal winkels in Gorinchem, Capelle en Utrecht. Met deze nieuwe formule gaan we voor het beste product met de mooiste gedachte .

De website is nog niet in de lucht maar voor info kan iedereen al terecht op info@ Bramboballen.nl. Bram zal altijd het gezicht en onze mascotte blijven van onze firma en waar nodig zullen we hem natuurlijk ook in de toekomst altijd steunen.

Facebook
Instagram

Deze website wil (beperkt) gebruik maken van cookies. Meer informatie? Lees onze privacy policy.